Laila - Team leader služby One Call

„Mám smysl pro obchod i zákaznický přístup. Dříve jsem pracovala jako vedoucí kanceláře pro advokátní kancelář a jako manažerka v call centru. Měla jsem tedy potřebné zkušenosti s komerčním sektorem, proto jsem před více než pěti lety přišla pracovat do Boels. Jestli se jedná o mužský svět? Ano. Ale já se nedám.“ 

Lailin pracovní den

„Na své pozici team leadera služby One Call vedu oddělené One Call. Naše oddělení je součástí Centra péče o zákazníky. Služba One Call se stará o veškeré záležitosti našich předních klientů nebo velkoobchodních zákazníků spojené s pronájmem. Těmto zákazníkům tak stačí jediný kontakt, na který se může obrátit se vším, co se týká jeho pronájmu. Ráno začínám tím, že vytvářím plány pro svůj tým, provozními záležitostmi, fakturací a všeobecnými manažerskými povinnostmi. Nejvíce práce máme kolem 10 až 11 hodin, v tu dobu volá nejvíce klientů. Jsem v tu dobu v pozoru a například sleduji dostupnost našich operátorů. Později pak chodí expresní objednávky na následující den. Na to jsem ale připraveni, takže naše dostupnost je optimální a jsme v kontaktu s pobočkami. Jsem pyšná na to, že fluktuace v mém týmu je nízká, mnoho lidí zde pracuje již více než deset let. Snažím se o to, abych svůj tým co nejvíce stimulovala. Pokud se to podaří, motivace pak přijde automaticky. Pro mě osobně je práce pro rodinnou firmu ještě přidanou hodnotou, protože na atmosféře ve firmě se to ihned pozná“