Alfred – Team leader obchodního oddělení

 „Já kopu za vítězný tým. A proto pracuji pro Boels. V práci jsem začínal jako account manažer. Poté jsem pracoval půl roku jako správce skladu v Groningenu. Chtěl jsem si totiž udělat přesnou představu o tom, jak vypadá práce na pobočce Boels. Mým cílem je v rámci firmy se široce rozvíjet, a k tomu mám naštěstí v Boels dostatek příležitostí. Teď jsem zase zpátky na obchodním oddělení, jako team leader pro region Sever.“

Alfrédův pracovní den

„Brzy ráno sedám do auta a vyjíždím do jedné z poboček, kde mohu pracovat. Nemám svou vlastní kancelář, pracuji mobilně. To je pro mě ideální, protože si tak udržuji kontakt s pobočkami ve svém regionu. Team leader obchodního oddělení je poměrně nová pozice, funguji jako spojka mezi všemi divizemi Boels. Úzké vazby mezi divizemi jsou díky mě ještě užší a pracovníci se mohou vzájemně rychleji propojovat. A to vše z jednoho hlavního důvodu – pomoci zákazníkovi rychle, efektivně a správně. Když mám kancelářskou práci vyřízenou, vyrážím na cesty. Někdy mám třeba den, kdy jezdím spolu s account manažerem, navštěvujeme spolu velké klienty. Moje pozice se nachází mezi account manažerem a oblastním či okresním manažerem. Mám globální přehled o regionech a divizích a aktivně hledám nové obchodní možnosti a příležitosti. Je pro mě důležité, abych věděl, čím se všechny divize zabývají, proto pravidelně jezdím do našeho hlavního sídla v Sittardu a diskutuji s manažery jiných divizí. Moje pozice je živoucím důkazem, že Boels podporuje a optimalizuje soulad a spolupráci v rámci celé firmy."